Tuesday, November 16, 2010

Balik Kampung...

DUNGUN....
here i am....
beshh gler dapat balik umah...home sweet home..home's paradise...hhaha..lantak arr..
yang pasti aku gembira sangat2 sbb dapat pulang ke umah....yiihhaa!!!...
p yang dok gembira tuh diet ATKINS aku akan jadi OFF lar....oh My God...
uiisshh..cm ner nak tahan nafsu nih...adess...
semalam aku smpai jam 12 malam...tolak dari UMP jam 7mlm...tunggu mamat peja lambat sangat...mengalahkan pompuan....
aku balik ke dungun 4 orang...3 orang dari UMP sorang lg member aku dari UIA...3 pompuan 1 laki....keta ada dua...cm ner nak devide kan...ohh no last2 aku kena korbankan diri satu keta ngan mamat peja nih..adess...cobaan...tp ok gak..leh cuh dia drive jgak...
mula2 aku drive lu...singgah baluk jap amik cd gambar orang kawen yg aku amik masa 1st esement aku keja jd photographer...kena edit lok gmbar tuh..nnti aku siap edit akan ku upload...
sampai2 kat umah jam 12 malam...member aku, azwa tido umah aku lu sbb umah dia kat trg so esok dia naik bas arr balik trg...kecian kan...hhuuhuh...kawan punya pasal dia sanggup korbankan diri dia....ni aku jadi sebak nih...isshhh....thanks wa...pengorbananmu xkan ku lupakan...cceewwaahhh...hehehe...tp serius arr...dia baik..sapa nak amik dia sbg awek amik arr..contact aku...dia pun single ag...comel lak tuh...hehehe...
sebut sal balik...minyak keta pun kena top up gak....tgk2 lam beg duit..ada rm30 jer..uiisshh...mana lah ckup..addeesss....lepas tu teringat lak ngan duit syiling lam tabung...emm...sem ni kenalah korban ckit...nak balik punya pasal..adooyaaiii....kira2 ada lar dalam rm68.50...g lar tukat kat cafe..dia cakap ada rm67.50 jer...aiikk cam ner leh kurang nih...aku malas arr nak gaduh2..aku amik jer..dah rezeki aku kot...terima jer....leh jgak wat topup min yak..uhhuhu...gmbar kat atas tuh gmbar syiling yg aku n rumet2 aku kira..letihh woo....
emmm..ok lar...esok raya...malam ni ingatkan nak upload sal diet ATKINS n keberjayaanku selama seminggu induksi...malam2 ni ckit arr aku tambah entry aku plak ok...chhooww lu...yiihhaa....

No comments: