Saturday, November 13, 2010

AKU NAK KURUS....emmm...PERLU KER??....PERLU LAR.....adessss

--> notes dari budak2 nih tuk semangat AKU KURUH.....


aku mau kurus...
agak2 menjadi x aku buat diet ATKINS ni....
harap2 menjadi lar...letih kot jadi GEMUK...
nak beli baju pun susah nak cari yang lawa2...
nak pilih pun kena certain2 color jer...
kalu saloh pilih colour...alamaknya koho gemuk lar...addeesss...
ok..kat sini aku dok malu dah nak bagitau yang AKU MAU KURUS....
ha sapa sokong aku??xper2...rumet2 aku suma dah sokong aku...
semangat kot...first sekali amy bagi notes AKU NAK KURUIH yang kat bwh nih..
semangat jap aku...lepas tuh aku suruh diaorg(rumet2) buat notes tuk aku supaya aku
lagi semangat...kihkih....tenkiu sbb support aku...heheh


--> ni first notes dari amy cuh AKU KURUIH....

No comments: