Sunday, September 28, 2008

BiG ApPLe DoNuT...

yum yum yum...
emm beshnya leh mkan donut malam nih..
yang feveret aku semestinya donut strawberry..wrna pink dia tuh memikat kalbu aku..hehhe..
kat tranung ekpun xder menda nih...
susah nak cari..huuhhu
nasib lah kakak aku,kakngah cam tau2 jew aku mengidam menda alas ni..
tenkiu k.ngah..cyg u..muaaahhh...

sebelum aku dapat makan menda alas nih..aku,kakteh n adik kesayangan aku main ar ngecun yang dibeli sblum cuti raya ari oleh aku dr si jejaka bolehla tampan tuh...
punyalah takut aku bila main ngecun2 nih..
takut kena tangan la..n yg penting takut kena kejor di abg2 polis..xke naya..
nasib baek lah xdok menda yang berlaku..
tapi kan aku kecian betui la ngan kak teh aku nih..
baru jer balik ptg td dr hostel dia,mlm dah kena 'kejong' di adik aku yg bertuah tue cuh cucuh ngecun..dop pasal2 kena api ckit kat jari dia..fuh..nasib baik xcedera..kalu lah cedera teruk,xkawen la dia tuh n yg penting xleh nak treat patient dia la kat hospital n yg plg penting skali,aku akan jadi bahan mengamuk abah...
hahahha...
lawak tul aku rasa malam nih..
tapi bersyukur jgak la semua selamt...
alhamdulillah..

No comments: