Tuesday, November 4, 2008

Mejar (dr) Faiz Khaleed...

khusyuknya nisah...

dr.faiz lambai kat qidah erk..heheheh..

khas buatmu...

memori terindah wif dr.faiz,angkasawan negara..

pandainya makan kerepok cam tuh..

time citer pengalaman dia...



31hb oktober 2008...
hari paling bersejarah aku...akhirnya leh jgak aku jumpe ngan 'kekasih' ku ni..
mejar (dr) faiz khaleed..seseorg aku memang obses sangat dari dulu...selama nih aku pendam je..sb org cakap dr.faiz xencem...huhuu...lepas juper dia kat
DKU UDM..persepsi aku selama nih betul..dia xencem tapi cute..peramah la jugak..
time aku cakap ngan dr.faiz nih, aku cam xpercaya jew..rasa cam aku bermimpi..sbb akhirnya aku dapat jgak jumpa idola aku nih lepas aku jeles besar ngan amy sb jumpa dato' sheikh mus..hehheeh...masa time aku bergambar ngan dia lagi best sbb masa nih la aku bercakap2 ngan dia..tapi sayang..gambar yang diambil xberapa jelas..tapi ada lah jgak bayangan dia kan..kira ok lah tuh..
so korang2 yang xpergi tuh jagn amik pusing lah ngan post aku nih..sjer jer nak citer ttg pengalaman gembira aku nih..heheheh...

No comments: